marți, 9 august 2011

Transilvania Tango Fest 2011 - Sambata cu lectii - Part I - Flaco Dany si Lucia Mirzan

Sambata se anunta o zi plina ochi. A se vedea aici progamul TTF 2011 :)

Ochii mici de dimineata - si asta pentru ca ne-am intins cu o zi inainte "La Cetate"- o cafea (daca se putea sa fi fost  injectata,) si ne-am strans din nou "Dupa Ziduri" de data asta la unspe' trecute fix, sa asculta vorba Maestrului Flaco Dany. Lucia Marzan a fost alaturi maestrului sa ne ajute sa-l intelegem.

Si ce povesti ne-au fost povestite si ce de sfaturi am primit!!! Cu siguranta fiecare din cei prezenti acolo zambesc acum la amintirile ce s-au hotarat sa stea. Fotografii din pacate nu avem dar va descriu in doua randuri cum eram: CA LA GRADINITA. Maestru in centru si noi in semicerc.Ochii mari, urechile ciulite si liniste. Maestru ne verobeste!

Ce ne-a povestit? Ne-a spus cum s-a nascut tangoul pentru dansul. Un lucru memorabil pe care, unii dintre noi, cu siguranta il traiesc. Poate nu la aceeasi intensitate ca sunt alte vremurile, insa, daca Tangoul te prinde ...
Maestrul spunea " Tangoul mi-a luat multe dar mi-a dat multe". O tristete in gals, o resemnare dar si o forta ce izvora din sufletul povestitorului prin de pasiunea tangoului a umplut sala.
Iubeste sa predea, are grija de elevii lui - si asta am vazut eu cu ochii mei in cele 3 zile de lectii. Tango din pasiune, Tango pentru Tango.
Nu am sa pot reda aici povestile Maestrului Flaco Dany. Le poate spune doar el. Pentru aceasta va recomand cu caldura, daca aveti ocazia, mergeti sa-l ascultati.

Cateva lucruri de neuitat:
1. Ai grija de FEMEIE!
2. Mergi pe muzica! Daca nu e muzica nu e dans!
3. Respecta-ti profesorii prin atitudinea si dedicatia ta!
4. Asculta muzica! - aici a intervenit scurta lectie de muzicalitate, ce dansam si pe ce muzica, cativa interpreti, orchestre de tango.
5. Pasiunea te poate duce departe
....si asa cum spuneam "Once you tango, you tango forever!".

Ne-am despartit emotionati, fiecare cu imaginea tangoului povestita de Maestru. Despartirea a durat cateva minute si am trecut la lucruri serioase :)

MILONGA TRASPIE cu poveste cu tot. Sala curioasa, Maestru cu ochii pe noi. Era ca un vultur. Te remarca din capatul celalat al salii.Venea spre tine si NO NO NO , repetam, mai odata si inca o data. Te lua in brate, iti arata, iti explica.



Scanarea salii :)

Explicatii

Uite asa se face giros

si explicatii la fiecare doritor:



Pentru mai multe...trebuie sa mergeti la un curs sustinut de Maestru Flaco Dany. Asta ca sa va convingeti ca nu povestesc minciunele.
Fotografii de la seminar aici TTF 2011 30 07 Seminarii Dany si Lucia


TO BE CONTINUED...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu