marți, 2 august 2011

Si a fost Transilvania Tango Fest-2011

Fain o fost!
4 zile de tango, de dans si de povesti. Am sa atasez fotografiile pe care le asteptam cu totii.
Periplul prin TTF a inceput de joi cu Practica, insa nu am facut fotografii. Cine are rog sa le posteze ca si coment.
Vineri...


Pranzul Tanguero @ Restaurant 'Cetate'. Inetresanta excursie pana in varful dealului, lada de bere inca o asteptam :)

Gata pranzul si ...la primul seminar: Seminar Ronen si Maya - TanGo with Feeling.

La al doilea seminar Flaco Dany & Lucia Mirzan - Fun Milonga Movements.
Eu personal am ramas in urechi cu vorbele lui: "Aveti grija de femeie!!!!!" repetata de fiecare daca cand deschidea o paranteza sau explica ceva. "Nu tineti femeia sub brat!" Si ca nu doar leaderii sa fie atentionati si  cealata jumatate a primit sfat: "Aveti grija de barbati!"



Maine continuam cu fotografiile.

2 comentarii:

  1. Foarte bună ideea cu episoadele. Să curgă berea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte greoi merge cu mesajele. Și văd că deși comentez cu openid-u de google (cică trebuie să bag url-u ăsta https://www.google.com/accounts/o8/), nu îmi apare numele. Poate ar trebui să pui niște setări mai permisive la comentarii - dacă se poate, habar n-am.

    Vlad

    RăspundețiȘtergere