marți, 9 august 2011

Pentru Orsi

Emotiile le-am simtit, si aici poate sa povesteasca si Orsi.
Povestea e scurta: pleaca Orsi si am vrut sa-si aminteasca de noi, tangueros din Timisoara, noii ei prieteni "nascuti" in toamna anului Trecut.

Ne-am adunat la Cuib si asta a iesit :)







si gata

PS: Draga Orsi, sa ne revedem curand, iar pe unde ai sa umbli sa le povesti cum e cu Tangoul!








Un comentariu:

  1. Da, a fost un adevarat surprize party, am fost total clueless:) E si greu de transpus in cuvinte.
    am ramas fara glas, cand v-am vazut pe toti adunati in incaperea 'noastra'de tango....
    Toti oamenii astia adunati sa-si ramas bun. Cand de fapt eu nici nu vroiam sa-mi iau ramas bun, nu-mi vine sa definitivez despartirea. O consider doar temporara, doar ne mai intalnim la festivaluri, tabere, practica, milonga sau poate chiar si asa, de dor...

    Si nu numai ca ati fost acolo, dar surprizele una cate una m-au emotionat peste cuvinte. Melodia pe care am dansat cu baietii, dansul cu Mary, Tortul frumos si yummy, bijuteria primita de la Mary si milonga ad hoc multumita ipod-lui lui Leia, si acea locatie superba, Cuibul.... toti si toate la un loc au comprimat tot ce era mai bun pentru mine din Timisoara ultimului an.

    M-ati facut sa ma simt indragita si speciala, si mi s-a confirmat a nspea oara ca tangoul nu doar imi influenteaza viata in profunzime, dar mi-a si adus in drum niste oameni de exceptie. Amintirea voastra imi da speranta ca viata mea de tango nu se poate sfarsi odata cu plecarea mea din oras.

    Va doresc sa va bucurati in continuare de aceasta mica comunitate mult timp inainte si sa cresteti mari si extraordinari:)

    Va multumesc inca o data si ne vedem la Cuib sau altundeva in lumea asta larga .....

    Cu drag,
    Orsi

    RăspundețiȘtergere