joi, 4 august 2011

Revenire la Transilvania Tango Fest 2011 - Guerilla in Piata Sfatului

Am ramas cu ziua de vineri neincheiata.
Nu am revenit ziua urmatoare asa cum am zis, ci doar  azi ( iute mai, ca e deja o saptamana decand dansam la Practica! Si, zic eu, e semn bun. Gandul tot la Brasov e, iar pentru mine Brasovul inseamna inceputurile tangoului in Timisoara (dar despre asta am sa va povestesc alta data) si inseamna Nana si Doina si inseamna "TTF"!

Sa revenim la vineri, dupa seminarii. Bine incalziti, ne-am luat de manuta cu foarte mic si mare sa incingem o Guerilla.colo pe la un 7 jumatate.

Guerilla Milonga in Piata Sfatului (AICI SUNT POZELE  )


....si s-a trans lume sa vada "ursu la joc".


Ceasu bate de ....

si nu s-a lasat lumea da Tango pana tarziu


Sper sa aveti rabdare sa vizualizatu 200 si de fotografii. 
Tudor e vinovatul :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu