marți, 15 octombrie 2013

3 ani cu oameni frumosi



3 ani la concret! Zi de zi cu tangoul in suflet si l-am purtat si l-am aratat lumii asa cum am stiut mai bine, asa cum l-am simtit cum l-am vazut.
Asa va luam in brate pe fiecare, cu emotia primului moment. Va aratam cu drag ceea ce noi simtim si traim. E un sentiment aparte pe care vi-l oferim voua.

3 ani nu e putin si nici mult, se schimba lumea. Noi spunem ca se face mai frumoasa. Imbratisarea e ca vorba buna la momentul potrivit. Spune o vorba buna si ia omul in brate.

3 ani au trecut, ii asteptam cu nerabdare pe urmatorii, le facem plan si drum presarat cu ganduri bune, emotii si tot ce-i trebe tangoului sa creasca frumos si drept.

Maria si Andra

Haideti sa sarbatorim impreuna
Eveniment: Anivertango 3


Once you TANGO, you tango forever!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu