sâmbătă, 26 mai 2012

Tango MUT in P-ta Victoriei, Timisoara - Feliz Dia Argentina!!

25 mai, dar de data aceasta 2012
Am sarbatorit Ziua Argentinei printr-un Tango Argentinian MUT.
Ne-am adunat in P-ta Victoriei (Operei pentru noi) , la 6 trecute fix, asa cum am stabilit. Care de la servici, care in trecere, am fost acolo pentru a fi impreuna si arata, chiar si in varianta MUTA ca se intampla ceva....
Muzica la purtator, asta pentru a nu fi haituiti dupa 5 minute din P-ta. Daca ar fi fost dupa dorinta sufletului muzica de tango ar fi sunat in fiecare ungher. Poate la anu, cand o sa mai crestem.

orele 18:00
Pus panglica alb/albastra la mana "pt ca sa avem macar un simbol daca nu se auzea muzica"
Fixat casca, aranjat poseta, ....
Fotografii la moment de Andrei Crisan


luat fata in brate si TANGO!!!!!










Am fost emotionati, cred, fiecare dintre noi. Spatiu mare, oameni multi fiecare in linistea lui si printre EI, noi care ne miscam fara muzica, aparent MUT.  Se poate sa fi parut ciudat -  sprancene ridicate am vazut, comentarii am auzit dar asta m-a amuzat.





Pentru mine a fost o felie de film, o senzatie de acvariu in care te simti ca "pestele in apa" si tot ce te inconjoara e acolo, ca si un tablou in miscare ce nu te afecteaza, nu te deranjeaza, si cu care nu interactionezi.
Ce am simtit era partenerul de dans, muzica, pavajul sub talpi.
A fost o experienta unica, n-am mai trait asa ceva. E un soi de mers pe strada cu castile in urechi doar ca aici nu esti singur, ci imparti senzatia la 2.


Sustin ca nu ne potriveam in toata multimea aceea care forfotea haotic, dar aveam muzica MUTA urechilor celor dincolo de acvariu si partenerul in brate :)

Va astept sa ne revedem la anu ce vine, daca drumurile noastre vor fi pavate cu TANGO.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu