marți, 15 noiembrie 2011

Noria Loom si saculetii pentru pantofi de tango

Cine nu-si iubeste pantofii de tango?
Unii o cunosc pe Noria Loom  i.e. Natalia Ternauciuc, altii mai putin, altii deloc. Am sa o prezint in doua cuvinte prin ochii mei si aminitirile mele :)

decembrie 2009
Natalia a venit cu trenul de la Arad, crapau pietrele de frig ce era, doar ca sa danseze tango - am vazut cei mai frumosi pantofi rosii si prima profesoara de Tango.

aprilie 2010
Ne pregateam petru festivalul de la Belgrad, eu si Lucian - el dansa, eu nu - si aflu de Natalia ca  "face stopul" si nu vine cu trenul. "Curajoasa fata" mi-am zis. Am cunoscut-o direct la Belgrad inainte de a pasi pe ringul de dans - acolo am vazut zambetul larg care l-am inteles mult mai tarziu.

decembrie 2010 - sper sa nu ma insele amintirile

Natalia ne-a facut o scurta vizita la un curs, am dansat, am povestit si de atunci, de cate ori are drum prin Romania ne face o vizita la Serata de Tango. Cred ca ii place la Timisoara sau, si mai bine, cred ca-i place ca in Timisoara se danseaza Tango.
La Cuib D'Arte - Seara Tangoului Argentinian
Natalia pentru mine este tangoul nascut in Arad, pantofii rosii si saculetii care au grija de pantofi.
Povestea saculetilor pentru pantofii de tango sper sa o auzim si noi intr-o zi, cert este ca fiecare saculet este un tablou, unic in felul lui, pentru fiecare pereche de pantofi.

From Love for Tango and the Tango Shoes!! 
by Noria Loom





Si..

La multi ani! Natalia
de la noi de la Timisoara, cei care iubesc Tangoul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu